CIBUS er involveret i alt markedsføring for foreningen.

Dette inkluderede bl.a. det anerkendte magasin FISK, hvor CIBUS står opskriftudvikling, food styling, fotografering, artikler, opsætning osv.

CIBUS har også stået for udviklingen af foreningens nye hjemmeside, hvor nye medlemmer nemt kan finde info om foreningen samt kunder kan finde den nærmeste fiskebutik.

Herudover har CIBUS bl.a. stået for den kreative produktion af det visuelle look og opskriftudvikling til foreningens 100 års jubilæum i 2017, som var medvirkende til adskillige omsætningsrekorder hos landets fiskehandlere.

Ligeledesr har CIBUS været inde over kampagner som UGENS FISK, hvor der er udviklet opskrifter, foodstyling, online markedsføringsmateriale og grafisk materiale til kampagnen.

Danmarks Fiskehandlere er bindeleddet mellem fiskehandlerne, fiskerne, forbrugerne og politikerne og har eksisteret siden 1917. De repræsenterer fiskehandlere i alle landets afkroge – fra de store fiskehuse i de danske industrihavne til de mindre salgsvogne på gader og stræder. Foruden det fagmæssige fællesskab laves der fælles markedsføringsmateriale til brug hos den respektive fiskehandler.